Administrativ sekretariatsmedarbejder til Center for Job og Unge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores dygtige sekretariatsmedarbejdere går på efterløn, og derfor søger vi en ny kollega til at udfylde hendes vigtige rolle.Hvorfor skal du søge stillingen?
Du skal søge stillingen hos os, hvis du stortrives i en varieret hverdag med en bred vifte af administrative og koordinerende opgaver. Overblik, struktur og hjælpsomhed er nogle af dine kernekompetencer, og du elsker at have en bred berøringsflade på din arbejdsplads.Hvad skal du lave?
Opgaverne er mangfoldige, store og små, og vil primært have en koordinerende og administrativ karakter. Nedenfor er nogle eksempler på, hvad din arbejdsdag kommer til at gå med

  • Understøtte nogle af vores tværgående udvalg og teams med udarbejdelse af dagsordener, lokalebooking, referatskrivning og indberetning til andre myndigheder. Det drejer sig bl.a. om Pensionsudvalget, Rehabiliteringsteamet, Ungearena og STU-visitationen
  • Fordeling af fysisk post og emails i vores hovedpostkasse
  • Lokalebooking, indkalde nye medarbejdere til fælles intro-møder, samt ad hoc-opgaver
  • Tovholder og koordinator på befordring til vores borgere på STU (særligt tilrettelagt uddannelse), herunder kontakt til Flextrafik og borgere/pårørende, samt administrator på Rejsekortet

Alt efter dine kompetencer og interesser vil du desuden have mulighed for at indgå i nogle af de mange spændende projekter, som sekretariatet er involveret i.Hvad skal du kunne?
Fagligt kan du have en administrativ kontoruddannelse, men det vigtigste for os er at du har erfaring med at være en administrativ "blæksprutte", og trives i den rolle. Vi forventer desuden, at du har flair for IT og færdes sikkert i Microsoft Office-pakken.
Mange kolleger vil være afhængige af dit arbejde, så for at lykkes i jobbet er det særligt vigtigt, at du har et godt overblik over dine opgaver, kan prioritere og arbejder struktureret. Du skal desuden være indstillet på, at ad hoc-opgaver kan betyde, at din arbejdsdag ikke nødvendigvis forløber som planlagt.Hvad med det kollegiale?
Sekretariatet er en stabsfunktion, der understøtter centret med opgaver inden for politisk betjening, ledelsesinformation, økonomi, tværgående projekter og forskellige administrative opgaver, og består af 5 medarbejdere og en leder.

I Gribskov kommune lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø og en god omgangstone, og vi forventer at alle byder konstruktivt og positivt ind i samarbejdet og opgaveløsningen. Udover dine nærmeste kolleger vil du få berøringsflader bredt omkring i huset, hvor vi hjælper hinanden i hverdagen til gavn for vores borgere og Gribskov kommune.Hvad kan vi tilbyde?
Center for Job og Unge bor i et nyt administrationshus omgivet af smuk natur. Når du arbejder hos os, har du bl.a. adgang til
  • Lækker kantin
  • Gode parkeringsforhold, inkl. pladser med ladestandere til elbiler
  • Flextid og mulighed for hjemmearbejde
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i jobbet og organisationen
  • Personaleforening og Velfærdsudvalg med sociale arrangementer og andre aktiviteter
  • Leje af ferieboliger i Danmark, Sverige og Tyskland
  • En masse gode kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen
Det praktiske
Hvis du har læst med så langt, må du være interesseret i at høre mere. Så har du spørgsmål eller generelt bare lyst til at vide mere, så lad os tale med hinanden. Leder Rune Bech vil med glæde tage en snak med dig på telefon 72 49 83 15. Kommer du ikke igennem, så send en sms, og du vil blive ringet op, når det er muligt.

Stillingen er på 37 timer.
Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i gældende HK-overenskomst.
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest den 1. juni 2024.

Arbejdsstedet vil være Center for Job og Unge og vores fysiske placering er på Østergade 62, 3200 Helsinge.Ansøgningsfrist og samtaler
Er du interesseret, så send din ansøgning, cv og andre relevante dokumenter senest den 8. april 2024. Vi glæder os til at modtage det.

1. samtale forventer vi at afholde den 15. april 2024, og en evt. 2. samtale vil blive afholdt den 19. april 2024.

Det er forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

Ansøgningsfrist: 8. april 2024


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ef6229e2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gribskov Kommune, Østergade, 3200 Helsinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012996

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet