BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Gribskov Kommune søger en struktureret, alsidig og udadvendt projektsekretær til sekretariatet for det tværkommunale kystbeskyttelsesprojekt Nordkystens Fremtid (Gribskov, Helsingør og Halsnæs Kommuner).
Vi tilbyder et spændende job med mulighed for udvikling og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får ansvar og arbejder selvstændigt med dine opgaver.
Om dig
Som projektsekretær for Nordkystens Fremtid vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver. Du får ansvar for at understøtte projektsekretariatets administrative opgaver, herunder
- deltagelse i projektsekretariatets arbejde
- planlægning og koordinering af møder med interne og eksterne parter, herunder mødeindkaldelser, udarbejdelse og udsendelse af dagsordner og referater
- yde praktisk bistand til møder, herunder fx borgermøder og temamøder
- håndtering af korrespondance for projektsekretariatet, herunder f.eks. udsendelse af officielle skrivelser, besvarelse af borgerhenvendelser og aktindsigt, journalisering med videre
- overblik over aftalte opgaver
- udformning af PowerPoint-præsentationer
- korrekturlæsning
- design af kommunikativt materiale
- ansvar for projekthjemmesiden
- selvstændig varetagelse af ad hoc opgaver.
Det vil være en fordel, at du har en naturfaglig eller teknisk baggrund, og/eller har erfaring med faglig formidling indenfor det tekniske område. I øvrigt forventer vi, at du er imødekommende, struktureret og god til at arbejde selvstændigt med dine opgaver samt vant til at koordinere og håndtere administrative opgaver. Vi vægter, at du er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken, inklusivt Excel og PowerPoint, og at du er god til skriftligt dansk. Vi ser gerne, at du har erfaring med vedligeholdelse af hjemmeside.
Om stillingen
Vi tilbyder et spændende job i et godt arbejdsmiljø i det tværgående projektsekretariat i Center for Teknik og Borgerservice, som har til huse på Rådhuset i Helsinge.
Med Nordkystens Fremtid har de 3 kommuner ønsket at gå foran med et storstilet naturbaseret kystsikringsprojekt, som skal sikre den sjællandske Nordkyst mod fremtidens storme og havets erosion.
Projektsekretariatet beskæftiger sig med planlægning, udvikling og drift af projektet på tværs af organisationerne og i samarbejde eksterne rådgivere, myndigheder, styregrupper og interessenter.
Du kan læse mere om Nordkystens Fremtid på projektets hjemmeside.
Ansættelsesvilkår og løn
Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer ugentligt, heraf en hel dag og resten jævnt fordelt ud over ugen primært inden for almindelig arbejdstid, i en blanding af fysisk tilstedeværelse, virtuelle møder og hjemmearbejde.
Stillingen er som udgangspunkt et tidsbegrænset barselsvikariat.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Lønnen aftales med afsæt i gældende overenskomst og aftaler.
Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte projektleder Caroline Bald på telefon 72 49 68 55.
Ansøgningsfrist og samtaler
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 22. november 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 47 og 48.
Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference.
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Teknik og Borgerservice, Rådhusvej, 3200 Helsinge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938261