Er du klar til at prøve noget nyt og blive en del af en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet?
Vi søger en engageret administrativ medarbejder til vores vejområde i Team Natur, Vand og Vej.
Du behøver ikke at have erfaring med vejområdet. Det vigtigste er, at du har mod på at lære nyt, og at du har sans for at arbejde systematisk og selvstændigt med opgaver. Hvis det er dig, så tilbyder vi en arbejdsplads med dedikeret faglighed og frihed i din opgaveløsning.
Om stillingen
Stillingen vil bestå i sammensætning af administrative opgaver på vejområdet, og du skal have lyst og mod på at lære dele af vejdriften og vejloven at kende. Erfaring fra teknisk forvaltning eller vejområdet vil selvfølgelig være en fordel, men det er ikke et krav.
Dine opgaver vil inkludere
Vi er først og fremmest spændte på at se din ansøgning og hvilke kompetencer, du kommer med. Fælles for dine mulige fremtidige opgaver er, at vi er indstillede på oplæring, og at det vigtigste er dine evne til at sætte dig over nye stofområder. Der vil også være behov for tilsyn langs vejene.
Din opgaver vil kunne omfatte
- Gravetilladelser
- Tilladelser til råden over vej
- Frigivelse af opgaver i vores driftssystem
- Beskæringssager
- Svar på henvendelser fra borgere vedrørende vores veje.
- Evt. trafikbestilling og varetagelse opgaver vedr. kommunens busdrift
Du skal desuden være indstillet på at løse andre opgaver i teamet, når der er behov.
Vi forventer, at du
- Kan arbejde systematisk og selvstændigt med opgaver.
- Kan sætte dig ind i nye stofområder.
- Er dygtig til samarbejde og vidensdeling.
- Er god til at kommunikere med forskellige interessenter, herunder borgere, virksomheder, rådgivere og kolleger.
- Er imødekommende og tydelig i din kommunikation, både mundtligt og skriftligt.
- Kørekort til bil er et krav. Vi har tilsynsbiler til rådighed.
Det vil desuden være en særlig fordel, hvis du har forståelse for den kommunale, politiske kontekst og kender til sagsgangen i en teknisk forvaltning.
Det praktiske
Hvis du har læst med så langt, er du sikkert interesseret i at høre mere. Teamleder Christian Lundberg vil med glæde tage en snak med dig på telefon 72 49 68 15. Hvis du ikke kommer igennem, så send en sms, og du vil blive ringet op, når det er muligt.
Hvis du bliver ansat, vi du have din daglige gang på Rådhuset i Helsinge, som ligger kun 10 minutters gang fra offentlig transport på Helsinge St.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Tiltrædelse 1. oktober 2025 eller efter aftale.
Vi har flekstid, og der er mulighed for hjemmearbejdsdage.
Ansøgningsfrist og samtaler
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter senest den 10. august 2025. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Vi vil holde samtaler den 13. august 2025.
Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Center for Teknik og Borgerservice, Rådhusvej, 3200 Helsinge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d7744292-5b2b-479b-8833-c8107933a394