Genopslag - Gribskov Kommune søger IT-Drift medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring inden for Exchange området og med interesser inden for Intune, og AD, og vil du være med til at drifte og udvikle Gribskov kommunes IT, så vil vi gerne høre fra dig.

Du kan have kvalifikationer og erfaring inden for følgende områder

  • Exchange drift og udvikling
  • MDM erfaring, helst Intune.
  • IP-telefoni
  • POWER BI, Powershell og RPA
  • AD og IDM
  • Microsoft-teknologier (Microsoft365, Windows Server, SQL, ADFS, m.m.)

Har du derudover bekendtskab med andre områder er det et plus.

Afdelingen
Vi er en fortrinsvis lille IT-afdeling, så vi hjælper hinanden på tværs i videst muligt omfang. Vi har et højt fagligt niveau og en kollegial ånd med plads til god humor. Vi går alle op i at yde vores bedste for at bidrage til, at Gribskov kommune har en sikker og stabil drift.

Gribskov Kommune er en stor organisation med en bred sammensat administration, hvor alle er vant til at indgå på tværs af organisationen i mange forskellige typer af opgaver og projekter. Du bliver en del af en stærk, faglig organisation, hvor engagement og samarbejde er en stor styrke i hverdagen.
I Gribskov Kommune er der desuden gode udviklingsmuligheder, og høj grad af fleksibilitet ift. planlægning af arbejdsdagen.

Du vil blive ansat i Center for Koncernstyring og IT og vil få arbejdsplads på Rådhuset i Helsinge. Du vil blive forankret i Team IT og Digitalisering.
Team IT og Digitalisering arbejder med support af IT-basissystemer, server og netværksdrift, IT-sikkerhed, ESDH, IT-governance, leverandørstyring, og projektledelse af udviklingsprojekter. I teamet er vi 20 medarbejdere, fordelt i 2 sub teams, som er IT-Drift og Support samt Forretnings-IT og GDPR.

Vi sidder i et åbent kontorlandskab og har en uformel omgangstone, hvor vi hjælper hinanden og samarbejder på tværs af kontorets teams. Vi har en travl hverdag med mange forskelligartede opgaver og deadlines.

Hvem er du?
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du har formentlig en it-teknisk uddannelse som for eksempel datateknikker eller lignende. Det vigtigste er, at du har erfaring fra en stilling på Exchange/Intune/AD-området og gerne flere års erhvervserfaring.

Det er en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med Microsoft Exchange, gerne i Hybrid setup. SEPO, OCES og certifikater. Ydermere ser vi gerne, at du har erfaring ud over Exchange, uanset hvilke område det er.

Du har en struktureret tilgang i arbejdet med at overholde standarder og metoder. Du giver og modtager kvalificeret sparring til kollegaer og projektlederne. Desuden evner du i kraft af din it-faglighed at skabe overblik over sammenhæng mellem opgaver og projekter. Du har gode formuleringsevner og kan dokumentere dine arbejdsgange. Du går op i at holde fast i din faglighed og vægter it-sikkerhed frem for alt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer pr. uge inkl. frokost, herudover har vi flextid. Der tilbydes desuden mulighed for hjemmearbejdsdage – mandag og fredag. Vi tilstræber at være fysisk sammen på kontoret tirsdag til torsdag.

Løn forhandles med afsæt i gældende overenskomst og dine kompetencer.

Der vil kunne forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid fx i forbindelse med særlige indsatser, sikkerhedshændelser, valgdeltagelse mv.
Kørekort er et krav for ansættelse, da kommunens mange forskellige lokationer er spredt udover et større geografisk område. Desuden er en ren straffeattest et krav for ansættelse, da man ansættes som betroet medarbejder.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Dorthe Buck Madsen på telefon 29 74 12 60.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 1. december 2023.
Vi afholder ansættelsessamtaler i ugerne derefter.

Vi forventet tiltrædelse pr. 1. februar 2024.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimun en reference.

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Koncernstyring og IT, Rådhusvej, 3200 Helsinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923583

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet