BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega der ligesom os brænder for arbejdet med unge og voksne med forskellige funktionsnedsættelser og sociale udfordringer. Vi har brug for dig, som har mod på en alsidig arbejdsdag med mange bolde i luften.
Vi er fysisk placeret i Administrationshuset, beliggende Østergade i Helsinge. Her er gode transportmuligheder til og fra motorvejens forlængelse og gode transportmuligheder med offentlig trafik.
Du vil blive en del af myndighedsteamet, Team Social Indsats Voksne, hvor vi arbejder på tværs af en psykiatri- og en handicapgruppe. Teamet består samlet af 13 rådgivere, en faglig koordinator og en teamleder.
Vi er ét samlet team der altid hjælper vi hinanden på kryds og tværs.
Der er tale om en fuldtidsstilling i handicapgruppen med start 1. juni 2024 eller tidligere.
Vores nye kollega
Vi forventer at du er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller har anden relevant uddannelsesbaggrund. Vi prioriterer ansøgere med sagsbehandlingserfaring på myndighedsområdet, og vi ser gerne, at du har erfaring med forvaltningsretlige afgørelser og kan arbejde selvstændigt og struktureret.
Dit arbejde bærer præg af høj faglighed. Du er god til at samarbejde med både borger og relevante parter med fokus på en helhedsorienteret indsats for den enkelte borger. Du har lysten og evnen til at bidrage til vores fælles faglighed og indgå i vores engagerede team.
Vi lægger vægt på, at du
- har erfaring med myndighedsarbejde med vores borger målgruppe
- er god til at kommunikere og være i dialog med borger
- inddrager og samarbejder med borger, pårørende og udfører for at skabe helhedsorienterede, individuelle og fleksible løsninger
- arbejder ud fra en løsningsfokuseret, rehabiliterende og anerkendende tilgang med øje for borgerens ressourcer og udviklingsmuligheder
- er effektiv, systematisk og holder af at have mange bolde i luften
- deler din viden og erfaring og bidrager med sparring og vidensdeling både i teamet og på tværs af organisationen
- ser muligheder og har en positiv og iderig tilgang til hverdagens udfordringer
- kan indgå i tværfagligt samarbejde
- har gode kommunikations- og formidlingsevner i både skrift og tale
- reflekterer over egen rolle og indsats, og du har et ønske om at udvikle dig
- er stabil, kvalitetsbevidst og med sans for detaljer
- har kørekort, da vi dækker et stort geografisk område
- har gode IT-færdigheder
- har humoristisk sans
Du vil komme til at arbejde med et bredt udsnit af Voksenafsnittet i Servicelovens bestemmelser, herunder bl.a. §§ 82 a & b, 84, 85, 97, 103, 104, 107, 108, mv. og vil have et særligt tæt samarbejde med vores kollegaer i Center for Sundhed og Omsorg og Jobcentret.
Om os
Team Social Indsats Voksne arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere.
Vi arbejder med voksne borgere som har komplekse handicaps, psykiske lidelser og sociale udfordringer, hvor vi har fokus på borgerinddragelse og recovery tilgang.
Vi løser vores opgaver i et tæt samarbejde med hinanden, leverandører/udfører og andre centre på tværs i kommunen.
Vi arbejder efter Voksenudredningsmetoden (VUM), som understøttes af vores IT-system Nexus. Af vigtige redskaber i vores dagligdag, har vi desuden vores fælles arbejdsgangsbeskrivelser og brevskabeloner.
Vi lægger vægt på en hverdag præget af kollegial opmærksomhed, godt humør og høj faglighed. Hos os vil du få en spændende, skiftende og udfordrende hverdag, som du i høj grad har mulighed for selv at få indflydelse på.
Det betyder meget for os, at du som vores nye kollegaer kommer godt og sikkert i gang.
Derfor tilrettelægger vi en individuel introduktionsplan og tilbyder en mentor-ordning.
Om arbejdsstedet
Vi bor i naturskønne omgivelser nær hav og skov.
Vi har kantine- og frugtordning samt flextid. Hjemme-arbejdsdage er også en mulighed efter nærmere aftale. Derudover har vi en personaleforening, som tilbyder mange forskellige arrangementer i løbet af året. Vi har derudover personalegoder som f.eks. massageordning og mulighed at leje sommerhuse rundt omkring i Danmark samt Sverige.
Det praktise
Hvis du vil høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder Trine Heiselberg på telefon 72 49 61 94 eller faglig koordinator Jannie Bretow på telefon 72 49 61 20.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst på området.
Tiltrædelse er den 1. juni 2024 eller tidligere.
Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference
Ansøgningsfrist og samtaler
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV, som skal være modtaget senest mandag den 15. april 2024, kl. 12.00.
Vi vurderer de indkomne ansøgninger løbende og indkalder til samtale efter ansøgningsfristens udløb.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 23. april 2024.
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Sociale Indsatser, Østergade, 3200 Helsinge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015088