BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En god kollega har valgt at gå på pension - Vi har derfor brug for dig, vores nye kollega!
Hvis du ønsker at indgå i et engageret og udfordrende fagligt fællesskab, hvor der lægges vægt på samarbejde og høj faglig kvalitet i opgaveløsningen, så er det dig vi leder efter!
Din uddannelsesmæssige baggrund er enten ergo- eller fysioterapeut. Du skal have en bred og længere arbejdserfaring som terapeut og interesse for eller erfaring med myndighedsområdet som sagsbehandler.
Du skal være med til at sagsbehandle primært efter Servicelovens §§ 112, 113 og 116. Vores arbejde er altid kendetegnet ved at være i tæt samarbejde og dialog med borgeren, i overensstemmelse med lovgivningens ord og hensigter, god forvaltningsskik og tydelige afgørelser til borgerne.
Du skal have interesse i at arbejde i en udviklingsorienteret organisation, der ikke er bange for at tænke og prøve nyt. Vi arbejder vidensbaseret, inddragende og helhedsorienteret i vores løsninger for borgerne og deres familier. Vi lykkes, når vi samarbejder!
Vi lægger særligt vægt på, at du
- er imødekommende, serviceminded og har gode samarbejdsevner
- kan formidle dit fagområde til borgere, pårørende og kollegaer
- er motiveret for at lære nyt
- gerne har erfaring inden for sagsbehandling af hjælpemidler
- kan trives med at forvalte og løbende sætte sig ind i lovgivning og serviceniveauer
- evner at håndtere kompleksiteten i hverdagens opgaver alene eller sammen med kollegaer
- kan arbejde metodisk efter en fast sagsbehandlingsmodel
- trives med læring og feedback som fagligt fundament
- arbejder selvstændigt, systematisk og ansvarsbevidst overfor både egne, men også hele teamets opgaver
- tænker fremad, finder veje og skaber resultater
- har gode formuleringsevner både skriftligt og mundtligt
- har flair for IT-systemer og kender vigtigheden af nødvendig dokumentation.
Om os
Visitation og hjælpemidler er en afdeling, hvor vi har fokus på og arbejder i forskellige faglige teams. Vi arbejder med teamets rammer, roller, relationer og retning. Vi har øje for helheden i Gribskov Kommune og søger den bedste praksis på området i tæt samarbejde med alle vores leverandører af hjemmepleje og sygepleje, til gavn for borgerne og deres pårørende. Vi er kreative og prøver gerne noget nyt, så vi kan løse velfærdsopgaven endnu bedre.
Teamets kerneopgave har vi i fællesskab formuleret
Med udgangspunkt i borgers individuelle behov og et tilpas bredt samarbejde, er vi imødekommende og understøtter, at borgerne er så selvstændige og selvhjulpne som muligt i eget liv.
Vi er nysgerrige på, hvilke kompetencer en myndighed skal have for at lykkes med opgaven også ind i en kommende ældrereform.
Vi har et fast mødeforum for faglig sparring med læring og feedback i teamet med vores jurist. Formålet er at lære af og med hinanden og opnå en systematik og ensartethed i vores sagsbehandling.
Vi er engagerede i vores fag og nysgerrige på ny viden og deltager i ERFA møder og relevante kurser. Vi har en spændende og alsidig arbejdsdag i et åbent kontormiljø. Vi er en personalegruppe, der lægger vægt på godt samarbejde, effektiv drift, et godt grin og plads til forskellighed og dialog.
God ledelse og værdier
Gribskov Kommune ønsker at understøtte et godt og værdigt liv for alle borgere i kommunen. Det er afgørende, at borgerne har mulighed for at leve et så aktivt, trygt og værdigt liv som muligt, og der skal være fokus på borgernes og de pårørendes individuelle livssituationer, ønsker og behov. Derfor skal borgerne mødes med en personcentreret tilgang, hvor det er mennesket bag funktionsnedsættelsen, der er udgangspunkt for kommunens indsats og tilgang.
Dette understøttes af Gribskov Kommunes ledelsesgrundlag for god ledelse
- helheden kommer først
- vi stræber efter at blive bedre
- vi er tydelige og sætter retning
Det praktiske
Stillingen er på 37 timer om ugen.
Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter gældende overenskomst.
Du skal have kørekort.
Som medarbejder får du stillet bærbar pc og mobiltelefon til rådighed. Du har fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejdsdage i det omfang det tilpasses opgaveløsningerne i hele teamet.
Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, er du er velkommen til at kontakte leder af Visitation og Hjælpemidler Katrine E. Pfeiffer på telefon 72 49 74 70 eller på mail: kepfe@gribskov.dk
Center for Sundhed og Omsorg i Gribskov Kommune er beliggende på Østergade 62, 3200 Helsinge.
Vi gør opmærksomme på, at vi i forbindelse med ansættelse vil indhente straffeattest.
Ansøgningsfrist og samtaler
Vores ansøgningsfrist er den mandag den 17. juni 2024.
1. samtale er fredag den 21. juni og 2. samtale er tirsdag den 25. juni 2024.
Vi forventer, du kan begynde den 1. august eller 1. september 2024.
Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.
Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet
Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gribskov Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Sundhed og Omsorg, Østergade, 3200 Helsinge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053475