Rengøringsassistenter søges til nyt friplejehjem i Helsinge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er klar til at byde 90 nye beboere velkommen på Helene Marie fra den 1. februar 2024.

Da indflytning af nye beboere vil ske løbende, vil ansættelse af personale også ske i takt med at beboerne flytter ind.

Det betyder at vi ansætter medarbejdere fra den 1. februar 2024 og løbende og i takt med at der flytter flere og flere beboere ind.

Hvis ansættelse tilbydes, aftales det således, om man er ansat fra den 1. februar eller først pr. en senere dato.

Vi står solidt på erfaringerne fra vores 20 øvrige Mariehjem, men for os er det vigtigt at med-arbejderne har indflydelse på hvordan vi kommer til at gøre tingene på Helene Marie. Vi vil derfor gerne bygge videre på vores fundament med alt det som du kommer med af erfaringer og gode idéer.

Serviceteamet på Helene Marie er meget vigtigt! Teamet består af køkken, rengøring og pedel og refererer til køkken- og servicelederen. Teamet skaber noget af det vigtigste, når vi taler om hjemlighed.
Det første man bemærker, når man træder ind ad døren, er en blanding af duften af nyvaskede gulve og duften af hjemmelavet mad. Hjemmet fremstår rent og pænt og virker indbydende for alle som kommer hos os. For beboerne har jeres arbejde også stor betydning, da det er med til at skabe trivsel.

Du har erfaring som rengøringsassistent og du sætter en ære i at gøre arbejdet godt.

Vores forventninger til dig:

  • Du brænder for at beboernes boliger fremstår rene og pæne.
  • Du har forståelse for at arbejdet skal udføres på et bestemt tidspunkt eller på en bestemt måde på grund af beboerens situation.
  • Du er god til at sludre med beboerne og kan også motivere dem til at hjælpe med små opgaver.
  • Du udviser stor stolthed over dit arbejde, og du ved hvor meget det betyder for den enkelte beboer, men også for alle de andre medarbejdere på Helene Marie.
  • Du er god til at samarbejde med dine kollegaer i rengøringsteamet og du er god til, at ændre på din plan hvis noget uforudset opstår.
  • Du har et godt og smittende humør.

Som person er du imødekommende og er god til at skabe relationer til andre. Du er fleksibel og en teamplayer. Du er god til at få tingene til at glide, og opstår der udfordringer, tager du disse med et smil.

Du trives i en organisation hvor der ikke er langt fra tanke til handling og hvor beboernes trivsel er dit pejlemærke.

Helene Marie er en del af Fonden Mariehjemmene og har sin egen bestyrelse. Alle Mariehjem har stærke værdier, som er grundlaget for alt vi laver. Vi skaber hjem og for os er det vigtigt, at beboerne kan leve det liv som de ønsker.

Funktions- og stillingsbeskrivelse for rengøringsassistent.

Stillingen som rengøringsassistent er på 28 t./uge.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos administrativ koordinator Christina Bülow på tlf. 6166 4809/e-mail: chri@mariehjem.dk

Ansøgningsfrist:
Ansøgningen sendes til administrativ koordinator Christina Bülow på chri@mariehjem.dk så den er modtaget senest fredag d. 3. november 2023, kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 47 i Ballerup.

Plejehjemmet Helene Marie er tilknyttet Mariehjemmene i et udviklende fællesskab. Mariehjemmene er en dansk, uafhængig, nonprofitorganisation, som har 65 års erfaring med etablering, udvikling og drift af plejehjem og sociale tilbud. I dag er Mariehjemmene paraplyorganisation for 12 sociale botilbud og 8 plejehjem for ældre. Helene Marie bliver således det 9. plejehjem i Mariehjemmene. (www.mariehjem.dk)

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Fonden Mariehjemmene, Lautrupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916015

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet