Sekretær søges til nyt friplejehjem i Helsinge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi får brug for en dygtig og erfaren sekretær til vores nye dejlige friplejehjem Helene Marie i Helsinge. Vi er klar til at byde 90 nye beboere velkommen fra den 1. februar 2024, men vil gerne have dig ombord fra den 2. januar.
I januar får vi travlt med at planlægge alle arbejdsgange, færdigindrette alle kontorer og endelig skal vi opbygge en organisation, som er præget af de mennesker som arbejder på Helene Marie.

Alle Mariehjem har stærke værdier, som er grundlaget for alt vi laver. Vi skaber hjem og for os er det vigtigt, at beboerne kan leve det liv som de ønsker.

Som sekretær har du en meget central rolle og vil have en meget stor berøringsflade. Du bliver indgangen til Helene Marie både pr. telefon, men også når man besøger vores friplejehjem. Som person er du meget åben og imødekommende. Du elsker udfordringer – både de store og de små – og du løser dem altid med et smil.

Du har rigtig god regnskabsforståelse og har erfaring med budget og regnskab. Der vil være et tæt samarbejde mellem sekretær og forstander omkring økonomistyring.

Du er lidt af en blæksprutte, og du holder af at have fingeren på pulsen. Du arbejder tæt sammen med forstander og den øvrige ledelse.

Du vil få ansvar for:

  • Personaleadministration i forbindelse med f.eks. ansættelser
  • Økonomiopgaver i forbindelse med beboerafregninger, fakturagodkendelse i Navision, udlæg (Pleo)
  • Administrative opgaver som telefonpasning, fællespostkasse m.m.
  • Håndtering af venteliste, kontakt til ansøgere og kommuner i samarbejde med forstander
  • Hjemmeside, SoMe, nyhedsopslag, beboerblad m.m.
  • Planlægning af arrangementer
  • Indkøb.

Du refererer til forstander.

Link til funktions- og stillingsbeskrivelse.

Stillingen som sekretær er på 30 timer med dagligt fremmøde. Lønindplacering jf. overenskomsten med relevant fagforbund.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos administrativ koordinator Christina Bülow på tlf. 6166 4809/e-mail: chri@mariehjem.dk

Ansøgningsfrist:
Ansøgningen sendes til administrativ koordinator Christina Bülow på chri@mariehjem.dk så den er modtaget senest onsdag d. 18. oktober 2023, kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt mandag den 30. oktober 2023 i Ballerup.

Plejehjemmet Helene Marie er tilknyttet Mariehjemmene i et udviklende fællesskab. Mariehjemmene er en dansk, uafhængig, nonprofitorganisation, som har 65 års erfaring med etablering, udvikling og drift af plejehjem og sociale tilbud. I dag er Mariehjemmene paraplyorganisation for 12 sociale botilbud og 8 plejehjem for ældre. Helene Marie bliver således det 9. plejehjem i Mariehjemmene. (www.mariehjem.dk)

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Fonden Mariehjemmene, Lautrupvang, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet