Teknisk servicemedarbejder til Gribskov Kommunes Rådhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Strategi og HR søger teknisk servicemedarbejder til Team Service og Drift.
Kan du levere god service med et smil i en hektisk hverdag, så er denne stilling måske noget for dig.

Team Service og Drift søger servicemedarbejder til en stilling på 37 timer pr. uge, fra den 1. juni.

Team Service og Drift understøtter den daglige drift på rådhuset og i kommunens nye Administrations- og Sundhedsfaglige hus. Begge lokaliteter er beliggende i Helsinge.
Teamet sørger for at borgere, medarbejdere og politikere oplever en velfungerende dagligdag, og dækker opgaver der blandt andet omfatter; vognpark, postomdeling, trykkeri, mindre flytninger, bordopstilling, rengøringskontrol, og mindre håndværks- og vedligeholdelsesopgaver m.v. Teamet har også ansvaret for kantine og forplejning på Rådhuset i samarbejde med privat leverandør, som varetages af en kantinemedarbejder.

Vi leder efter en ny kollega der kan indgå i et team, hvor dagene sjældent er ens og mange forskellige opgaver skal varetages. Som servicemedarbejder, skal du også have indsigt i, og interesse i IT- og systemer, da vores serviceansvar også omfatter AV udstyr, booking- og ressourcesystem, kontraktstyring m.v.

Om stillingen:
Du bliver del af et dedikeret team på 6 medarbejdere, som praktisk understøtter de forskellige funktioner på og i forlængelse af et rådhus. Teamet refererer til teamlederen for Service og Drift. Det er en bred opgavepalet, og du skal have nedenstående kvalifikationer og kompetencer for at komme i betragtning til stillingen:

Kvalifikationer:

  • Erfaring med IT-kendskab på brugerniveau
  • Kan benytte tekst- og regnearksprogrammer, mail, kalender m.v.
  • Flair for at kunne benytte og lære andre IT-systemer at kende.
  • Evne til at planlægge og systematisere din opgaver
  • Bred håndværksmæssig erfaring eller uddannelse.
  • Gyldigt kørekort til bil.
  • Kan tale og skrive dansk

Kompetencer:
  • Imødekommende og serviceorienteret.
  • Selvstændig og initiativrig
  • Kan arbejde i team
  • God til at prioritere opgaver i en travl hverdag.
  • God kommunikator og holdspiller.
  • Håndterer konflikter på en professionel konstruktiv og løsningsorienteret måde.
  • Fleksibel ifht. både opgaver og arbejdstid.

Overordnede opgaver:
Opgaverne er mange og forskelligartede og det er vigtigt, at du er fleksibel og omstillingsparat, og har fokus på at yde en god service med høj kvalitet.

Af opgaver kan blandt andet nævnes:
  • Forskellige serviceopgaver, herunder små-reparationer, renholdelse af depoter, flytninger, kørsel af affald m.v.
  • Runderinger i husene, herunder opfyldning af materialer, oprydde, levere og afhente post, mindre rengøringsopgaver, opfyldning og rensning af kaffemaskiner m.v.
  • Forskellige interne transportopgaver af inventar, materialer, pakker og post m.v.
  • Mindre flytteopgaver.
  • Stikprøvekontrol af kommunens rengøringsstandard på alle lokalitet.
  • Indgå i service af byrådsmøder ca. 5-8 aftener om året, om aftenen.
  • Deltagelse ved f.eks. valg el.lign., hvor arbejdstid kan forekomme ud over normal arbejdstid.
  • Div. administrative opgaver.
  • Bistand til kantinen, når der er fravær.
  • M.v.

Om os og arbejdspladsen:
Team Service og Drift er forankret i Center for Strategi og HR, der er et stabscenter som er placeret på rådhuset med ca. 50 medarbejdere. Udover Team Service og Drift er også Ledelsessekretariatet, Løn og Elever, Kommunikation og Udvikling og HR Teamet forankret i centret.

Din arbejdsplads bliver primært på Gribskov Rådhus i Helsinge, Rådhusvej 3.

Vi kan tilbyde:
En arbejdsplads der er kendetegnet af stort engagement og interessere i at få gode og kvalitative løsninger i opgaveløsningerne. Arbejdsdagen er præget af godt humør og høj arbejdsmoral og lyst til at udvikle os mere både som team og ifht. opgaverne.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Anders Jakob Petersen, Teamleder for Service og Drift, telefon 72 49 66 38 eller på mail APETE@gribskov.dk.
Du er velkommen til at lægge en besked om, at du gerne vil kontaktes.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales med afsæt i gældende overenskomster og aftaler.

Ansøgningsfrist og samtaler
Du skal søge digitalt – følg link på kommunens hjemmeside. Vi glæder os til at modtage din ansøgning, så vi har den senest den 11. april 2024 kl. 12.00

1. samtale afholdes den 17. april 2024 og 2. samtale den 23. april 2024.

Det er en forudsætning for ansættelse i Gribskov Kommune, at du kan oplyse minimum en reference

Ansøgninger modtages kun elektronisk via knappen 'Søg stillingen'.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet


Alle oplysninger vil blive behandlet fortroligt og i overensstemmelse med regler for beskyttelse af personfølsomme oplysninger.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gribskov Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Strategi og HR, Rådhusvej, 3200 Helsinge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018180

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet